Потребителски вход

Автор: ruslana111 Категория: Туризъм
Прочетен: 4741 Коментари: 0 Гласове:

Последна промяна: 14.07.2014 23:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 След като ви разходих из Странджа, показах Ви / естественно със снимки/ зa нейните забележителности, решихме  да сменим  курса . Насочихме се към сестра й /според легендата / - Стара планина.  Доста се чудихме накъде , защото района на Карлово,Калофер, Клисура - бяхме обиколили. Затова   взех картата , затворих очи и с пръст посочих място на картата. Отворих ги и късметлийската дестинация беше Троянският Балканimage. Речено - сторено...поехме с моят приятел...От Пловдив към Троян  минахме през Беклемето. Насладихме се на  прелестите на Балкана.По принцип до Троян  се стига за 2 часа, но ние ... за 4 часа. Снимки, кафета, ...image
 И така ..табелата "Троян"...Беше вече обедно време и първото ни нещо бе да намерим място за пренощуване . Gprs-a  ни упъти . Имахме богат избор, но ние решихме да поемем към Орешак, защото на мен ми бе мечта да посетя Троянският манастир. Не бях ходила отпреди 30 години. А и там имахме много повече възможности  за настаняване и щяхме да сме в полите на Балкана. Благодарение на мобилният интернет, се насочихме към хотела с малко музикалното име"Терра Верде". Силно се  надявахме да има места. Очакванията ни бяха за една обикновна къща за гости. . Билборда на вилата ни насочвашеimage . И ....пежото ни отведе до мястото.  Аз замлъкнах за миг като видях хотела. imageРаят...това бе първата ми мисъл.image Посрещна ни Иван Русанов- засмян.image..Късмета ни работеше-имаше една двойна стая imageimage с изглед към Балкана. Настанихме се и  отидохме да си напазaруваме и да хапнем, и да се отдадем на почивката , която бяхме си обещали.  Бяхме само на 2 км от Троянският манастир и на 4 км от Троян.  След обилното хапване в хотелаimageimage
полегнахме върху шезлонгите около басейна imageimage

с чаша кафе /както е песента на Тони Димитрова/.  А Пламен пък беше на "седмото небе" , защото поплува  на воля. Използвахме и водната пързалка. Много се смяхме  и се върнахме към едно време...ранните ни години. А в малко по - късният след обед решихме, че релакса трябва да е пълен. Великолепната масажистка Василка Лалева ни направи по един масаж с много масла..image
Вечерта решихме да се разходим  и поехме пеша за центъра на Орешак. Толкова тишина , спокойствие. Сякаш бяхме в сън.  Хапнахме  и крайно уморени се прибрахме да починем след толкова много емоционалният ден. Усмихнатите домакини  бяха на поста си. Пихме пак по едно кафенце.image А   приказката ни с  Иван и Живка  толкоова ни се услади, че не усетихме как  дойде почти полунощ. На сутринта си поръчахме закуска от механа "Кайзер" . И поехме към  да разгледаме Националното изложение на занятите, Троянският манастир, Музея в Черни Осъм, Троянският манастир за да се върнем в" нашият рай"  "Терра Верде"