Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2013 03:30 - Сава Попсавов-Певецът на Странджа
Автор: ruslana111 Категория: Други   
Прочетен: 2702 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 17.02.2013 14:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Казват, че с времето мъката от загубата на много ценен човек за нас отшумявала .Може би аз не съм силна за да преодолея липсата на родителите си, особенно на татко.Вече ще стане 3,5 гд от кончината му, а аз не мога да го забравя.И както се казва в стихотворението на Пламен Караджовimage
 В памет на Сава Попсавов                    Няма да те видим вече –  тъгуват нашите сърца –  за твоята любов и песен, за твоите добри дела!
Ти България прослави далече по Света! Да се помни що е робство, що е Странджа планина!
И ако отново мрак обгърне наш`та Българска земя, твоят „Ясен месец” ще се върне –  за да бъде Светлина…!

с.Белиш                           15.07.2012 /Троян/     Той винаги е при мен.Говори ми,напътства ме. И никога няма да забравя последните му думи“ОБИЧАМ ТЕ РУСЛАНЧЕ". И повече не му чух гласа. Така си почина  . Аз бях "Детето на тате". Толкова се радваше на успехите ми, на семейството ми, което за съжаление след неговата смърт се разтури. 

  image

  image
  Сега след 3гд реших да направя нещо за него посмъртно.И дано успея.Само да съм жива и здрава.Каквото имам останало като архив от него ще го публикувам,за да могат всички да узнаят какъв велик баща имах.Единственият за времето си певец с Висше музикално образование.Човека ,който обедини нацията ни благодарение на песента "Ясен месец веч изгрява", която и сега е много актуална.
 За тази цел подготвям сайт за него, с много статии, богата фонотека,дискотека, галерия и подробности около живота му, неизвестни досега за вас читателите ми  и целия Български народ.         image

 
www.slideshare.net/ruslanasavovapopsavova/za-zapis

                                               ваша:Руслана
image





Гласувай:
4


Вълнообразно


1. bojo12345 - Много пъти съм слушал песента ...
17.02.2013 07:32
"Ясен месец веч изгрява",една от най - хубавите . Щастие е било да имаш такъв татко.Ще следя и следващите статии за него.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ruslana111
Категория: Новини
Прочетен: 798989
Постинги: 321
Коментари: 86
Гласове: 345
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930