Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2012 19:32 - НЕСТИНАРСКО
Автор: ruslana111 Категория: Други   
Прочетен: 747 Коментари: 0 Гласове:
2



Нестинарско
Разстилай въглени
под нозете ми, Господи!
Тръпна душа е прихваната!
Сребърна нишка въздига се
от тъпан и гайда пресукната.
Плаче жарта и приканва ме
да я погалят изстрадани стъпки,
бели ръце кърпа да веят
като прошка за дните
накъсани
от чумави злостници
и кръглооки завистници
дето харман са подричали
дето стада са дамгосвали
дето челяд проклинали
дето нож са забивали
от тъпан и гайда се свиват
в мишини двори потйни
а пък от злото им
Пресвети
Константин и Елена
мене сили наливат
венец ми мълком турят
през огън да мина
грехове да изкупя
до бяло да го пречистя.

Ситно ситня
и съм разпятие.
Жарава пее в нозете ми.
Дъх съм и съм проклятие
В очите на Мрака
и юдовското зачатие.
Тъпан кръвта разлюлява.
Гайда душата издига.
Любовта е икона
и я въздигам
над всичките земни проклятия.
Разстилай жарта под нозете ми!
Душата по нея да мине!
Да измоли прошка за всинца ни
и злото да ни отмине!
image NESTINARI Live firedancing - The unique Fire phenomenon Part 5 - Bulgaria The Golden Traditions www.youtube.com Bulgaria The Golden Traditions.Nestinarstvo is a unique phenomenon, which still remains unveiled; a mystery posing many unanswered questions.In Strandzha Mou...



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ruslana111
Категория: Новини
Прочетен: 799620
Постинги: 321
Коментари: 86
Гласове: 345
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930